„Барби“ е напът да стане най-касовият филм на годината

Днес се очаква „Барби“ ще изпревари „Хари Потър и Даровете на смъртта – част 2“ като най-касовата световна премиера в историята на Warner Bros. През уикенда филмът спечели 18,2 млн. долара от 12 852 екрана в 75 международни територии, с което световните му приходи достигнаха 1,34 млрд. долара. С това обаче не е приключва чупенето на рекорди. Изглежда вероятно „Барби“ скоро да изпревари „Супер Марио Брос“ и да стане най-касовият филм на годината в световния боксофис, предава Variety.

След това е „Опенхаймер“ на Кристофър Нолан, който се движи към границата от 800 млн. долара в световния боксофис, след като спечели 29,1 млн. долара от 7 555 екрана в 82 територии. С това биографичният филм за Дж. Робърт Опенхаймер и създаването на атомната бомба е спечелил 777 млн. долара в световен мащаб – удивителна цифра за мрачна историческа драма с рейтинг R. На хоризонта се очертава дебют в Китай.

„Gran Turismo“ на Sony добави 11 млн. долара, за да достигне световните си приходи от малко над 53 млн. долара. Състезателното приключение зае първото място в местния боксофис в Северна Америка, печелейки 17,3 млн. долара, но може да се окаже, че ще отстъпи короната на „Барби“, когато бъдат отчетени окончателните данни.

„Мег 2“ добави 15,2 млн. долара от 16 224 екрана на 77 офшорни пазара. Така глобалната му печалба достига 352,5 млн. долара. За разлика от други холивудски филми, които напоследък изпитват затруднения в Китай, „Мег 2“ получи голям тласък от пазара, печелейки 112,9 млн. долара. Warner Bros. пусна на екран филма за гигантската акула, както направи и със „Синият бръмбар“, адаптация на комикс на DC. Приключението за супергероите спечели приблизително 10 млн. долара за уикенда на 71 офшорни пазара и на 10 421 екрана. В световен мащаб лентата е спечелила 81,8 млн. долара, което е разочароващ резултат за филм, чието производство е струвало повече от 100 млн. долара.

Previous post 5-те зодии, които те гледат в очите и те лъжат
Next post Мъжете псуват по време на секс, защото…