„Като две капки вода“ е най-гледаното предаване у нас

„Като две капки вода“ е най-гледаното предаване у нас

Риалити формата „Като две капки вода“ е постигнал най-висок резултат сред българската аудитория през прясно завършилия пролетен тв сезон. 43 на сто от зрителите в активна възраст – между 18 и 49 години – са проследили надпреварата между осемте звезди, посочват данни на GARB за периода между 20 февруари и 24 май, когато се проведе финалът на шоуто.

Във времето, в което се излъчваха превъплъщенията на Рафи, Фики, Михаела Маринова, Милица Гладнишка, Поли Генова, Софи Маринова, Къци Вапцаров и Азис, прекият конкурент на Нова телевизия е била гледана от 18,5% от публиката в същата възрастова рамка.

Сред най-гледаните предавания попада и романтичното шоу „Един за друг“, което е привличало малко над една трета от зрителите в активна възраст. „Всички предавания в най-гледаното време на NOVA постигат стабилна преднина през целия телевизионен сезон и средните стойности са значително по-високи спрямо прекия конкурент“, съобщават от Нова телевизия. Пролетният сезон за телевизията е успешен и по отношение на новинарското съдържание в праймтайма.

Акцентът в летния тв сезон пък ще бъде поставен върху най-горещото спортно събитие в топлите дни – UEFA EURO 2020™.

Share