Николаос Цитиридис не можа да удържи короната, оставена му от неговия звезден предшественик в bTV Слави Трифонов. Шоуто на гръка има кошмарен рейтинг, който пада главоломно и към момента гравитира около санитарния миниум. Предаването е и сред най-скъпите продукции на Би Ти Ви.
Според последните статистики зрителите предпочитат да гледат сериала „Братя“, който върви на гърба на Цитиридис по конкурентната Нова телевизия, вместо инфантилните словоблудства на 26-годишния грък, пише Пик.
В Нова били мега доволни от рейтинга на поредицата с Йоанна Темелкова, Калин Врачански и Владимир Михайлов, който привлича пред екрана средно 30% аудиторен дял. Този индикатор показва дяла на домакинствата, настроили приемниците си на конкретна програма в даден момент.
Двойно по-нисък, около 14-15 процента, бил аудиторният дял на Цитиридис и компания, и то за най-важната зрителска аудитория, към която са насочени и предаването, и вниманието на рекламодателите – 18-49 години. Шоуто на Би Ти Ви не отчело дори минимално повишение в рейтингите си от началото на частичния локдаун, когато вечерно време телевизия се гледа поголовно.
Пагубна на предаването, което тръгна в началото на годината с гръмки фандари на мястото на „Шоуто на Слави“, се оказва и новата концепция, с която Цитиридис се завърна на екран през есента. Съгласно нея гостите участват във всевъзможни игри, повечето от които безсмислени и откровено тъпи. Например, при гостуването на Глория тази седмица, примата на поп фолка трябваше да познава саундтраци към кои филми се отнасят.
Абсолютна тъпня са и игрите, в които през приложението Снап пат водещият променя физиономията си в тоалетна чиния и кара гостите му със слушалки на ушите да познаят думите, които произнася. На подобни инфантилни смешки се радват 13-14-годишните пубери, не и сериозната зрителска аудитория пред екрана.